L'EPS organitza la 4a edició de la World Wide EPS Meeting en format virtual

Una trobada internacional d’universitats amb les que l’Escola Politècnica Superior manté vincles de col·laboració

Els propers dies 24 i 25 de novembre de 2020, l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida organitza el quart World Wide EPS Meeting (WWEPS).

L’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida considera el procés d’internacionalització del centre un aspecte primordial, tant per la seva pròpia implantació i consolidació com a centre de referència com per al futur professional del seus estudiants. Aquest procés ens ha de permetre afrontar el futur amb optimisme i amb una visió global i oberta al món.

Els futurs professionals sorgits de l’Escola Politècnica Superior han de ser capaços d’afrontar amb les màximes garanties d’èxit els seus futurs reptes laborals, comprendre i visualitzar de forma global les autèntiques i excel·lents oportunitats laborals que s’ofereixen a escala europea i mundial.

Aquesta voluntat d’internacionalització se centra en quatre grans línies d’actuació: La internacionalització de la institució en tots els seus àmbits d’actuació (docència, recerca i transferència), la internacionalització de tots els membres de la comunitat universitària, la internacionalització de la recerca i la transferència i la consolidació de destinacions internacionals sòlides i de gran qualitat per al nostre alumnat.

Justament és en aquesta última línia d’actuació en la que s’emmarca el World Wide EPS Meeting.

Es tracta d’una trobada internacional d’universitats amb les que l’Escola Politècnica Superior manté vincles de col·laboració amb els següents objectius:

• Aprofundir en aquesta coneixença mútua per tal d’enfortir aquests vincles.
  • Incentivar i motivar als estudiants del centre a moure’s, donant-los a conèixer de primera mà, informacions bàsiques de les possibles destinacions de mobilitat internacional de que disposen.
  • Crear i enfortir les sinergies existents, tant a nivell docent com a nivell de recerca amb les diferents universitats (creació de dobles titulacions internacionals, petició de projectes de recerca conjunts, etcètera).

Aquest any, degut a la situació sanitària provocada per la COVID-19, el WWEPS Meeting no podrà ser presencial i és realitzarà en format virtual. Per tal de facilitar tota aquesta gestió "online" s'ha obert una web específica de l'esdeveniment que trobareu a l'apartat d'internacional de la web: http://www.wwepsmeeting.udl.cat/

Us animem a visitar-la! Hi trobareu el programa general de l'activitat, els enllaços a les sessions de videoconferències amb les universitats internacionals, un històric amb el millor de les anteriors edicions i moltes coses més!

Us avancem, però, les 13 institucions que participen en aquest World Wide EPS meeting 2020:

• Silesian University of Technology
  • Kaunas University of Technology
  • Dzemal Bijedic University of Mostar
  • Fontys University of Applied Sciences
  • DHBW Mosbach
  • EPF École d'Ingénieurs
  • Novia University of Applied Sciences
  • University of Modena and Reggio Emilia
  • Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey (ITESM)
  • Universidad Autónoma de Nayarit
  • Universidad Autónoma de Chiapas