L'EPS organitza un tallers de química per als més petits a l'escola Montclar d'Igualada

tallerQ1
Taller de química a l'escola Montclar d'Igualada

L’Escola Politècnica Superior (EPS) organitza un pla d'impuls de les vocacions científiques i tecnològiques que es plasma en l’organització i/o participació en diverses activitats adreçades als alumnes de secundària i batxillerat com ara les competicions de robòtica FIRST LEGO League (a Lleida i a Igualada) o el Mercat de Tecnologia, entre altres.

També s'incorporen, en menor mesura, diverses accions d'impuls de vocacions adreçades a l'alumnat de cicles inicials d'ensenyament. En aquest sentit ahir, diversos professors del Grau en Enginyeria Química de l'EPS que s'imparteix al campus Igualada-UdL, van visitar l'Escola Montclar on van fer gaudir als nens de P3, P4 i P5 d'una sèrie de tallers fascinants on la química n'era la protagonista!

Un taller-demostració realitzat per professors del Campus Universitari d’Igualada i pensat per apropar la química als nens, per entendre fenòmens i observar de prop fets habituals, que sovint no percebem dins de l’àmbit d’aquesta ciència però que en realitat són química. Experiments senzills i divertits fets, molts d’ells, amb productes quotidians a l’abast de petits i grans, amb els que els nens han pogut observar productes que canvien de color, jocs de densitats, separació de substàncies i reaccions químiques diverses.