L'EPS present a UNIferia Másteres

La Universitat de Lleida participa a UNIferia Másteres Oficiales 2021, la fira virtual de màsters oficials de les universitats espanyoles, que tindrà lloc del 2 al 4 de març.

Aquesta fira està impulsada per la Red de Serveis d'Informació y Orientació Universitaris SIOU y per la Conferència de Rectors de les Universitats espanyoles (CRUE), i té por objectiu ajudar els estudiants a obtindre tota la informació relacionada amb l'oferta acadèmica, ajuts a l'estudi, allotjament, etc. ... de les 54 universitats espanyoles.

La plataforma virtual permetrà als futurs estudiants de màster informar-se i interactuar en viu, via xat, amb el personal de la Unitat d'Informació i Orientació Universitària, amb una estudiant informadora i amb els coordinadors/es dels diferents màsters. En el cas de l'Escola Politècnica Superior es podrà rebre informació referent a:

UNIferia és una plataforma atractiva, accessible i amb format responsive, per tal d'adaptar-se als dispositius mòbils. Al punt d'informació principal, hi haurà la informació general sobre el Sistema Universitari Espanyol, així com un buscador per localitzar les titulacions de màsters universitaris de les universitats que participen a la fira, ja sigui per branca de coneixement, per àmbit geogràfic, etc.