L'EPS present a l'International Drone Day

International Drone Day (13)

L'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida va participar activament  a l'International Drone Day 2016 que es celebrar el passat cap de setmana al Magical Media i que organitzava Lleida Drone i RC Drone Catalunya.

Juan A. Garriga, professor de l'EPS va impartir la conferència : Fundamentos para la configuración y construcción de un drone, basada en l'experimentació a l'EPS per tal de crear un sistema amb materials més assequibles que els comercials i amb programari lliure per fer més accessible la tecnologia dels drons a tothom.

International Drone Day (1)

Així mateix, els alumnes de l'EPS premiats amb les beques d'estiu de Google [+ INFO] també van participar en la Jornada en el Liquid Galaxy LAB y el LleidaDrone LAB, habilitant una zona equipada amb un Liquid Galaxy i el projecte FAED.

International Drone Day (3)

Imatges