L'EPS present a la Competició de Desenvolupament de Jocs a Facens (Brasil)

Tres estudiants de l'EPS hi participaran convidats per la Faculdade de Engenharia de Sorocaba

D'esquerra a dreta: Marc González, Sergi Vila i Albert Merino

En el marc de les accions endegades per l’Escola Politècnica Superior vers la internacionalització dels seus estudis i estudiants amb diverses Universitats sud-americanes, la Faculdade de Engenharia de Sorocaba (Facens - Brasil) va convidar l’EPS a la 10a edició de la Competició de desenvolupament de Jocs de Facens que es realitzarà a Sorocaba.

Doncs bé, ahir els alumnes Marc González Capdevila, doctorant industrial; Albert Merino Pulido, estudiant del Màster en Enginyeria Informàtica i Sergi Vila Almenara, doctorant en Enginyeria i tecnologies de la Informació, van agafar el vol que els ha de dur a aquesta universitat brasilera.

Aquesta prestigiosa competició, oberta a tots els alumnes matriculats a Facens, a universitats convidades i a exalumnes, és un esdeveniment tècnic i cultural, que busca incentivar en els estudiants l'aplicació i l'aprofundiment en el desenvolupament de jocs per a diverses plataformes.

Bon viatge i molta sort!