L’EPS present a la reunió del comitè d’Impuls d'ITScool

El coordinador del Grau en Enginyeria Informàtica de l’Escola Politècnica Superior de la UdL, Fernando Cores, assistirà avui a la reunió del comitè d’Impuls  ITScool on es treballaran les properes accions a dur a terme per part d’ ITScool, una Associació Educativa que neix al maig del 2013 per a promocionar estudis vinculats a les carreres de Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) entre els joves de Primària i Secundària, els professors i escoles i les famílies i de la que l'EPS hi forma part:

• III Jornada Itscool, reptes de present per a les generacions del futur del proper 19 d’abril.
  • Seguiment del programa Cisco a les escoles.
  • Girls in ICT Day del proper 26 d’abril.

El Comitè d'Impuls està compost per institucions i organitzacions, de reconegut prestigi, interessades i involucrades a promoure el desenvolupament de les Noves Tecnologies.

Col·legis professionals, Universitats, Centres, conformen el Comitè d'Impuls. El compromís de cadascun dels seus components és impulsar el desenvolupament d'esdeveniments i activitats relacionades amb l’Associació Itscool.