L'EPS present a les Jornades d'Orientació Universitària de Tàrrega

XXIX_JOUP

L'Institut Manuel de Pedrolo de Tàrrega va acollir ahir  durant tot el dia la XXIX JORNADA D'ORIENTACIÓ UNIVERSITÀRIA I PROFESSIONAL i l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida hi va ser present, tant en les xerrades informatives, com en la Taula Rodona i amb l'organització d'un Taller de Robòtica.

Aquesta jornada està adreçada als alumnes de secundària dels centres de Lleida, on universitats, publiques i privades de tot Catalunya i diversos instituts, expliquen la seva oferta formativa. Els estudiants, doncs,  poden informar-se de les carreres universitàries de primera mà  i també poden participar en  taules rodones de debat.

Entre 600 i 650 alumnes de 20 centres de la província de Lleida van participar en aquesta jornada que anualment acull la capital de l'Urgell.

Premsa

6 de febrer de 2014