L'EPS present al Festival d'Arquitectura de Reus en el marc de l'itinerari formatiu interuniversitari d'Arquitectura Tècnica-Arquitectura (ETSA-URV)

far.jpg

En el marc de la sinergia de col·laboració educativa entre la Universitat de Lleida (UdL) i la Universitat Rovira i Virgili (URV), en referència a l'itinerari formatiu interuniversitari en format de Doble Titulació en Arquitectura Tècnica i Arquitectura de l'Escola Politècnica Superior (UdL) i l'Escola d'Arquitectura de Reus (URV), el passat divendres membres de l'EPS, F. Giné, G.Pérez, J.Rodríguez i J. Llovera, van ser convidats a gaudir del Festival d'Arquitectura de Reus (FAR).

Al FAR es van mostrar la gran majoria dels treballs realitzats aquest curs 2015-16 per els estudiants de l'ETSA‬ URV, es va realitzar la conferencia de l'arquitecte Joan Pascual que presentà "El Nou Camp Nou" i finalment es va dur a terme el concurs de paelles.

far2.jpg

El tronc comú interuniversitari s'endegà el curs 2015-16. L'alumne comença cursant el Grau d'Arquitectura Tècnica durant els tres primers cursos a l'EPS de la UdL. El quart curs es cursa en règim de simultaneïtat d'estudis entre les dues escoles i a partir del cinquè curs, un cop finalitzada la titulació a Lleida, l'alumne passa a ser alumne de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de la URV, per tal de completar la resta de la titulació d'Arquitectura. Així doncs, amb aquest tronc comú es convalidaran fins a 166 ECTS de la titulació d'Arquitectura, quedant pendent de cursar 134 ECTS d'assignatures més 30 ECTS del TFG, el que suposa un mínim de 2,5 cursos.

Aquest itinerari comú ja l'han iniciat 12 alumnes de l'Escola Politècnica Superior amb una valoració excel·lent.