L'EPS present al programa de Lleida TV, el Debat de Lleida Activa

Dedicat a la propera edició de la Fira Treball-UdL

hdxnlf
D'esquerra a dreta, Verònica Vizcaino, Margarita Moltó i Josep Ramon Freixanet

El programa de Lleida TV, el Debat de Lleida Activa, va dedicar el seu programa a la Fira UdL-Treball, que es celebrarà el proper dijous 19 d’abril. I ho va fer amb els convidats Neus Vila, vicerectora d’Estudiants de la Universitat de Lleida, Josep ramon Freixanet, director executiu GFT IT Consulting, Margarita Moltó, secretaria acadèmica e l'Escola Politècnica Superior de la UdL i Verònica Vizcaino, graduada en estudis anglesos per la UdL.

La Universitat de Lleida no només és la única de tot l’Estat que garanteix pràctiques en empreses a tots els seus estudiants; o la pionera en introduïr en la seva oferta màsters remunerats i graus amb formació dual, sinó que a més, i des de fa cinc anys, organitza una trobada entre el teixit empresarial de Lleida i els seus estudiants, graduats i doctorats, amb l’objectiu de facilitar la seva inserció laboral.

Només durant el dia de l’edició de l’any passat de la Fira UdL-Treball, que es com es diu aquesta trobada, les empreses participants van oferir fins a 80 llocs de treball, 29 de pràctiques i 7 beques als més de 500 estudiants que hi van passar.

Programadors informàtics i desenvolupadors de pàgines web; graduats en Administració i Direcció d’Empreses, enginyers agrònoms, industrials i d’edificació, professors i professores d’anglès,…. són els perfils professionals de formació universitària més demandats per les empreses de Lleida, però d’oportunitats n’hi ha per a totes les disciplines formatives universitàries.