L'EPS present en l'acte de reconeixement als Doctorants Industrials

Reconeixement a la primera promoció de DI

DI2017
Doctorand M. González i director F. Sebé de l'EPS-UdL reben reconeixement Doctorat Industrial de mans del conseller Santi Vila

Marc González, doctorand de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) i el director de la seva Tesi, el professor Francesc Sebé, van rebre ahir de mans del conseller d'Empresa i Coneixement Santi Vila, el reconeixement com a membres de la primera promoció de Doctorants Industrials en un solemne acte al Palau de la Música de Barcelona.

El Pla de Doctorats Industrials té com a objectius contribuir a la competitivitat i la internacionalització del teixit industrial català, captar talent, i formar doctors i doctores per a les empreses dins de projectes d’R+D+I.

L’element essencial del procés de Doctorats Industrials és el projecte de recerca estratègic de l’empresa on el doctorand o doctoranda desenvolupa la seva formació investigadora en col·laboració amb una universitat, i que és l’objecte d’una tesi doctoral. Per a les universitats, els projectes de doctorat industrial són una ocasió per transferir la seva tecnologia i els seus coneixements a l’entorn productiu i enfortir així els vincles amb el món empresarial.