L'EPS presenta una nova activitat: EPS Company Corner. Boosting professional skills

L’Escola Politècnica Superior inicia aquest desembre una nova activitat: la EPS Company Corner. Boosting professional skills

La EPS Company Corner és un espai, físic i temporal, per tal que les empreses i els nostres estudiants es trobin i es coneguin, amb l’objectiu principal que les empreses informin als nostres alumnes de les oportunitats laborals, de les possibilitats de fer-hi el TFG/TFM, Pràctiques, de la possibilitat de Formació Dual, si s’escau, etcètera.

El EPS Company Corner es realitzarà en principi els dimarts/dimecres al vestíbul de l’EPS entre les 16 i les 18 hores (dia/hora flexible a determinar).

Podeu informar-vos de les empreses que visitaran l’EPS en el marc del Company Corner a l’apartat d’Agenda de la web de l’EPS.

Aquest dimecres 4 de desembre comencem amb l’activitat EPS Company Corner i la primera empresa que ens visita serà Mahou-San Miguel.

Us esperem!