L'EPS, protagonista en l'acte institucional del 8 de març a Lleida

[caption id="attachment_4220" align="alignnone" width="471" caption="Ghizlane Benmessaoud i Marga Moltó. Foto:UdL"]DiaDonaUdL2012[/caption]

Àrea de cominicació - Oficina de Premsa UdL

L'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida ha estat la protagonista en l'acte institucional unitari a la ciutat de Lleida en el Dia Internacional de la Dona. La lectura del manifest del 8 de març en l'acte unitari de commemoració d'aquest dia ha anat a càrrec de Marga Moltó, professora i secretària acadèmica de l'Escola, i Ghizlane Benmessaoud, exalumna de l'Escola  i premi extraordinari de final de carrera de Enginyeria Tècnica Informàtica al 2011.

L'acte s'ha fet a la plaça del 8 de març de Lleida. L'ha presidit l'alcalde de Lleida, Àngel Ros, acompanyat de Rosa Mª Pujol, vicepresidenta de la Diputació; Ramon Farré, delegat del Govern de la Generalitat; Imma Manso, subdelegada del Govern de l'Estat; Mª Teresa Areces, secretària general de la Universitat de Lleida, i Pau Cabrè, president del Consell Comarcal del Segrià.

Premsa

9 de març de 2012