L'EPS realitza un taller de Química per als alumnes de l'Institut La Mitjana

J.R. Castro i J. Gasia realitzant el Taller de Resistència de materials

El passat dimarts 28 de maig, l'Escola politècnica Superior (EPS) va realitzar una xerrada informativa i un Taller de Química als alumnes de l'Institut La Mitjana de Lleida sota la coordinació per la Sotsdirectora d'Estudiantat, Promoció i Qualitat de l'escola, Susana Maza.

La sessió es va adreçar als alumnes de 4t curs d'ESO i 1r curs de batxillerat amb l'objectiu de donar a conèixer el Grau en Enginyeria Química i el Màster en Enginyeria del Cuir que s'imparteixen en el Campus d'Igualada i, de fet, van ser professors d'aquest campus els que van desplaçar-se fins a Lleida per realitzar l'activitat.

Aquesta activitat s’emmarca en el marc del conveni de col·laboració “SINERGIA” que es duu a terme entre ambdues institucions i en la campanya de difusió i promoció dels estudis de Grau i Doble Grau de l'Escola Politècnica Superior que dur a terme l'escola cada any amb l'objectiu de donar a conèixer de primera mà la seva oferta formativa diferencial als nois i noies dels col·legis i instituts de les àrees directes d'influència.

Si voleu que participem en la vostra Jornada d'Orientació Universitària o bé voleu organitzar una visita guiada les nostres instal·lacions, ... Sigui quina sigui la vostra necessitat, podeu contactar amb nosaltres (e-mail, WhatsApp-638 086 190, Twitter, Facebook o Instagram) i en parlem!