L'EPS, segon centre amb més ofertes en la Borsa de Treball de la UdL

udl7gv

La Borsa de Treball de la Universitat de Lleida va registrar l'any 2010 un fort increment en el nombre d'usuaris. Si en el 2009 hi havia 196 usuaris inscrits, en el 2010 aquesta xifra va augmentar fins als 290 incscrits, el que suposa un increment del 47%.

Pel que fa a les ofertes de treball, l'any 2010 la Borsa de Treball de la UdL va rebre 574 sol·licituds, per part de més de 200 empreses,  amb l'objectiu de cercar treballadors entre els estudiants universitaris d'últims cursos.

Cal destacar que les ofertes d'ocupació destinades als futurs titulats de l'Escola Politècnica Superior van suposar un 21,42% del total, el que suposa 122 ofertes laborals concretes. Amb aquestes dades, l'EPS es situa com el segon centre de la UdL amb més ofertes de treball, darrera de l'ETSEA.

1premsa 31 de juliol de 2011 Segre