L'EPS signa un conveni de col·laboració amb Enginyers BCN en el marc del Campus Igualada-UdL

La Universitat de Lleida (UdL) ha assumit aquest curs acadèmic la gestió íntegra del Campus d’Igualada, tant pel que fa a la docència com per la recerca i transferència del coneixement. Pel que fa a l'àmbit industrial, s'hi imparteixen els graus en Enginyeria Química i Enginyeria en Organització Industrial i Logística, coordinats per l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la UdL i, es per això que ahir el degà del Col·legi d'Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona (ENGINYERS BCN), el Sr. Miquel Darnés, va mantenir una reunió amb el Sr. Francesc Giné, director de l'EPS i la Sra. Anna Bacardit, sotsdirectora de l'EPS al Campus Igualada-UdL, per sentar les bases per a continuar amb la col·laboració ja existent entre ambdues institucions.

L'EPS manté estrets vinvles de col·laboració amb els diversos col·legis professionals de les comarques de ponent i, com no podia ser d'altra manera, també ho farà amb ENGINYERS BCN que ja mantenia des de fa temps una col·laboració estreta amb l’escola: és va signar un conveni de col·laboració que, entre altres coses estableix el lliurament d’un obsequi i un any de col·legiació gratuïta per a l'alumne de les titulacions d'industrials del campus Igualada amb al millor expedient acadèmic.

En un futur es preveu que ENGINYERS BCN organitzi d’un crèdit optatiu d’introducció a la professió d’enginyer adreçat a l'alumnat de la UdL.