L'EPS signa un conveni de col·laboració amb el Col·legi d'Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona

premi CETIB
Marta Abad, guanyadora del premi al millor expedient acadèmic de la branca industrial del campus Igualada

Miquel Darnés, degà del el Col·legi d'Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona (CETIB) i Magda Valls, directora de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida van signar ahir un conveni de col·laboració entre ambdues entitats.

En el marc d’aquest conveni les dues institucions s’avenen a impulsar un programa conjunt d’actuacions per a la prestació de serveis a col·legiats i estudiants del Grau en Enginyeria Química i del Grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística del Campus Igualada-UdL. Així mateix, s'emplacen a col·laborar organitzant conjuntament activitats formatives, difonent informació d’interès per als seus respectius col·lectius i creant una comissió de seguiment d’aquest conveni.

Finalment, s’inaugurà un nou premi al millor expedient acadèmic dels graus d’enginyeria del campus que, en aquesta primera edició, ha recaigut sobre l’alumna d'Enginyeria en Organització Industrial i Logística, Marta Abad. La titulada va rebre un any de col·legiació gratuïta, un diploma i un iPad.