L'EPS visita diverses universitats brasileres

IMG-20150602-WA0017

Membres de l'equip de direcció de l'Escola Politècnica Superior de la UdL estan de visita a Brasil per formalitzar contactes i sinergies de treball i col·laboració amb diverses universitats del país sud-americà: FACENS Faculdade de Engenharia de Sorocaba, Universidades Federales de Sao Carlos, Lavras i Viçosa, Newton Pavia University de Belo Horizonte. Així mateix es va visitar el Parc Tecnològic de Sorocaba.

La visita a les esmentades universitats te com a objectiu revisar i actualitzar els convenis de col·laboració ja existents amb alguna d'aquestes institucions, així com traçar futures col·laboracions, objectius i plans d'acció conjunta sobretot en temes tan importants per l'estudiantat com la mobilitat internacional. Així mateix es va aprofitar per  presentar el projecte de Formació Dual del Màster en Enginyeria Informàtica, endegat per l'EPS aquest proper curs 2015-16 amb unes places específiques per alumnat internacional.

la foto