La Caixa d'Enginyers premiarà treballs d'estudiants de l'EPS i l'ETSEA

[caption id="attachment_14219" align="alignnone" width="469" caption="Oriol Sala i Roberto Fernández a la signatura del conveni             FOTO: UdL"]rrrrrrrrrrr[/caption] Àrea de comunicació - Oficina de Premsa UdL

En virtut d'un conveni de col·laboració signat avui entre el rector de la UdL, Roberto Fernández, i el president de la fundació, Oriol Sala, la Fundació Caixa d'Enginyers donarà, aquest curs, suport al programa de beques de mobilitat de la Universitat de Lleida (UdL) amb una aportació de 4.000 euros. Concretament els diners beneficiaran alumnat que realitzi estades fora de la Unió Europea i l'Amèrica Llatina, ja que aquestes destinacions ja disposen d'altres ajuts.

L'acord, amb una vigència d'un any, també contempla dos premis de 1.000 euros cadascun als millors expedients acadèmics de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA) i l'Escola Politècnica Superior (EPS), que es destinaran a guardonar treballs de fi de grau o de màster d'aquests centres de la UdL.