La FIRST LEGO league de Lleida necessita voluntaris!

L'activitat, organitzada per l'EPS, ofereix la possibilitat d'aconseguir 1 ECTS de Matèria Transversal

Un any més tenim el plaer de comunicar-vos que ja tenim aquí la 7à Edició de la First Lego League: el torneig classificatori de la província de Lleida es durà a terme de la mà de l’Escola Politècnica Superior el proper 24 de febrer

Com cada any necessitem Voluntaris que ens ajudin a fer d'aquesta Activitat tota una festa per a tothom. Els voluntaris sou l’ànima de la FLL i per això quants més siguem, millor! Necessitem gent entusiasta, responsable i compromesa que gaudeixi treballant amb els més Joves i que vulguin fer de la FLL una experiència inoblidable per als equips. El conjunt de tasques que podeu desenvolupar és el següent: Àrbitres, Jutges, Floaters, Monitors de Lleure, Registre i Informació, Espais: controlen els espais, les entrades i sortides a les sales i el trànsit de persones durant el torneig i proporcionen informació al públic.

Si vols participar com a voluntari en l'edició d'aquest any Hydro Dynamics, omple el següent formulari d’inscripció i ens posarem en contacte amb tu ben aviat.

Els estudiants UdL que participeu com a voluntaris, teniu la possibilitat d'aconseguir 1 crèdit ECTS (sempre i quan no ho hagueu demanat en edicions anteriors). Per fer-ho us heu de matricular (a partir del gener) a través de la Seu Electrònica de la UdL a l'activitat de matèria transversal "La UdL amb la First Lego League".