La Microsoft Retrotruec Party a l'EPS

IMG_2909

Ahir al migdia el hall de la planta -1 de l'Escola Poltècnica Superior va ser l'escenari de la Microsoft Retrotruec Party que pretén ajudar a renovar el material tecnològic dels estudiants.

La festa universitària del bescanvi i el reciclatge d'objectes tecnològics obsolets que organitzen des de Windows ha estat tot un èxit en la primera setmana, en què Retrotruec Party ha recorregut 14 universitats espanyoles, i s'han retirat una mitjana de 150 kg material per universitat: centenars de trastos que 2.800 estudiants han lliurat per al seu reciclatge.

Després de l'Escola Politècnica Superior encara quedaran altres 12 universitats per visitar. Les previsions indiquen que al final d'aquesta iniciativa que va començar el passat 16 de maig, es recolliran unes 4 tones de material que es reciclarà des de Microsoft Ibèrica.

El projecte ofereix, a més, descomptes especials per a aquells alumnes que necessiten renovar el seu PC, i la possibilitat de provar de primera els últims ordinadors amb tecnologia Windows 7.

Aquesta iniciativa la porten a terme els nois de la secció de Microsoft Espanya centrada en universitaris, anomenada DotNetClubs, que també van sortejar entre tots els alumnes participants una X BOX 360 Kinect.

1Fotos