La UdL-EPS signa un conveni amb TICAnoia per afavorir la incorporació professional dels seus alumnes del grau TIC.

L'Associació per a l'Impuls de les TIC a l'Anoia (TICAnoia) i l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) han signat un conveni marc de col·laboració per fomentar les relacions entre la universitat i les empreses TIC de la comarca amb l'objectiu de promoure la incorporació al mercat professional dels estudiants i graduats dl nou grau del campus Igualada-UdL, el Grau en Tècniques en Interacció Digital i Computació.

El Grau en Tècniques d'Interacció Digital i de Computacióde l'EPS es un grau de 3 anys impartit al Campus Igualada-UdL, que té com a principal novetat, a nivell universitari, ser una formació absolutament vinculada al món empresarial.  Està adreçat a estudiants amb interès per la tecnologia i la informàtica i, en particular, pel disseny i la implementació d'aplicacions interactives.

Aquest conveni pretén afavorir la relació entre els estudiants i el món professional, atenent especialment a l'intercanvi d'informació entre el coneixement de la professió i les sortides laborals i professionals. En la mateixa línia es busca, per part de les empreses, fomentar i col·laborar en l'àmbit acadèmic i, en particular, en el desenvolupament de la metodologia de Formació Dual.

També et pot interessar ...

L'EPS presenta al campus d'Igualada el nou Grau en Tècniques d'Interacció Digital i de Computació