La UdL esdevé Autodesk Authorized Academic Partner

Els artífexs del conveni són els professors de l'EPS, Gabriel Pérez i Xavier Rodríguez.

Autodesk i la Universitat de Lleida han signat un conveni, finançat pel vicerectorat de docència, pel qual la UdL esdevé Autodesk Authorized Academic Partner.

El conveni té com a objectiu esdevenir Soci Acadèmic Autoritzat de l’empresa Autodesk, mitjançant el qual Autodesk reconeix a la entitat, en aquest cas a la Universitat de Lleida, soci acadèmic autoritzat per a impartir i certificar serveis acadèmics de qualitat mitjançant el programari d'Autodesk.

El benefici general per a la Universitat de Lleida és el de figurar com a Soci Acadèmic d’una de les empreses líders al món en programari d’Arquitectura i Enginyeria, fet que posiciona a la nostra Universitat de portes a fóra no tan sols de cara a l’estudiantat, present i futur, sinó de cara a les empreses i la societat.

El fet de ser actualment usuaris de programari Autodesk implica que mitjançant la signatura d'aquest conveni tota la acadèmica tasca que s’està realitzant mitjançat el programari Autodesk podrà ser reconeguda mitjançant un certificat de número d’hores cursades en cada programa específic, fet que suposa un plus de qualitat important en el currículum de l’alumnat de cara al seu futur professional.

Els professors de l'Escola Politècnica Superior (EPS) Gabriel Pérez i Xavier Rodríguez han estat els artífexs de l'obtenció d'aquest conveni de certificació d'Autodesk.