La UdL oferirà el proper curs una doble titulació en Informàtica i Direcció d'Empreses

ead61280-0237-4fc3-a589-d07031698f01

L'Escola Politècnica Superior (EPS) i la Facultat de Dret i Economia (FDE) estan ultimant els detalls per a que la Universitat de Lleida (UdL) aprovi una doble titulació en Informàtica i Direcció d'Empreses.

La UdL preveu implantar aquesta doble titulació, pionera en el sistema universitari públic català, el proper curs 2013-2014. La doble titulació comptarà amb una càrrega lectiva de 360 ECTS i l'estudiant podrà obtindre les dues titulacions en cinc anys.

La iniciativa respon, d'una banda, a oferir a les empreses del sector tecnològic els futurs profesionals que demanden, professionals amb competències i capacitats més àmplies i versàtils; I, d'altra banda, a incrementar el prestigi docent de la Universitat de Lleida i els seus centres reforçant una oferta docent diferènciada de la resta d'universitats públiques.

Premsa

24 de novembre de 2012