La Unió Empresarial de l'Anoia i la UdL impulsen la 2a edició del Programa d'Operacions en Entorns de Producció al Campus Igualada-UdL

En el programa hi participen la UEA, la UdL i l'Ajuntament d'Igualada

yvz3r
Assistents a la primera edició del curs FOTO: VeuAnoia.cat

La Unió Empresarial de l'Anoia (UEA), constituïda l'any 1982, és una associació empresarial apolítica, sense ànim de lucre, d'àmbit comarcal i de caràcter mulitsectorial que integra i acull els gremis, associacions i empreses que voluntàriament en volen formar part amb l’objectiu de representar, defensar i promocionar els interessos econòmics, socials i professionals dels seus associats.

Des de la UEA es programen un seguit d'accions per aconseguir millores per les empreses i treballadors de la Comarca, en aquest sentit l'any passat van impulsar un nou programa formatiu conjuntament amb la Universitat de Lleida enfocat als Sistemes d'Operacions en entorns de Producció, amb l'objectiu d'optimitzar els processos productius de les empreses.

Després de l'èxit de la primera edició, torna una nova edició del programa d'Operacions en Entorns de Producció. Una mostra del compromís i la bona entesa d'ambdues entitats per tal de seguir treballant i cooperant per ajudar a la competitivitat empresarial a través del coneixement i la innovació.

En aquest sentit, aquesta formació té per objectiu apropar als professionals de l'àrea de producció, el conjunt de coneixements, eines i competències que els permetin actuar amb més seguretat en les seves empreses; i a la vegada, ajudar-les a augmentar la seva eficiència, la seva capacitat productiva i la velocitat dels seus processos. Tanmateix, també té la premissa d'introduir-los en la millora del servei al client i de la posició financera de l'empresa; i la reducció de les pèrdues, ja sigui pel que fa als costos, als estocs i als rebutjos (mermes).

Aquesta formació executiva, adreçada a gerents i comandaments intermedis d'empreses, compta amb el suport de l'Ajuntament d'Igualada i tindrà lloc del 8 de novembre de 2019 al 26 de juny de 2020. Les classes s'impartiran al Campus Universitari d'Igualada (Av. Pla de la Massa, 8 d'Igualada), tots els divendres, de 16h a 20h. Per a més informació del preu i inscripcions: www.uea.catformacio@uea.cat.