La gàbia de roba de 2a mà de Troballes s'instal·la a l'EPS fins al 26 de febrer

20160222_141543

Amb motiu de la celebració de la V edició de la FIRST LEGO League que es va celebrar al campus de Cappont el passat dissabte i que aquest any va tractar sobre la gestió dels residus, el 15 de febrer es va instal·lar una gàbia de TROBALLES a l'entrada del CCCT (Jaume II, 67) per què tot aquell que volgués  pogués dipositar-hi la roba de segona mà que ja no utilitza.

L'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida com a organitzadora de la FIRST LEGO League va trobar molt convenient, donada la temàtica d'aquesta edició (la gestió dels residus), contactar amb l'empresa d'inserció Socio Laboral Troballes per cercar una mútua col·laboració centrada en la gestió d'un residu tan important com es la roba. La gestió d'aquest residu basta quatre vessants: es solidari, és sostenible, rea llocs de treball i és fàcil.

Aquella primera setmana (del 15 al 21 de febrer) la gàbia es va ubicar a l'edifici del Centre de Cultures i la segona setmana (del 22 al 26 de febrer) s'ha col·locat a l'Escola Politècnica Superior.

L'acció de TROBALLES es la campanya "dóna'ns l'@ La teva roba dóna per molt" que neix amb l'objectiu de conscienciar els lleidatans de la importància d'aquest gest senzill, solidari, sostenible i que genera llocs de treball. La iniciativa preveu recollir roba a domicili i instal·lar contenidors en diferents entitats i clubs de la província que vulguin col·laborar.