Laboratori TIC al PCiTAL, espai de treball comú per empreses i Grups de Recerca de l'EPS

images1

El passat dilluns 8 de juliol a l'Edifici Viver TIC del Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida, es va dur a terme la presentació del Laboratori TIC, que compta amb la participació directa de l'Escola Politècnica Superior.

El laboratori TIC, són unes instal·lacions destinades a fomentar la investigació, el desenvolupamnet de projectes i l''interanvi d'experiència entre empreses del Parc i grups d'investigació de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida. En aquest sentit cal destacar que ja hi ha tres projectes en marxa en col·laboració amb les empreses Ponent 2002, GFT IT i Lleida.Net, en àmbits tan diversos com el Líquid Galaxy, la usabilitat i el web semàntic i les comunicacions.

Francesc Giné, director de l'Escola Poltècnica Superior, va destacar la importància de les sinergies positives que es desenvoluparan entre les empreses i la universitat en aquest espai comú de transferència de projectes que és el nou Laboratori TIC del PCiTAL.

Premsa

9 de juliol de 2013