L'alumne de l'EPS, Oriol Revés, rep un dels premis Consell Social UdL al millor TFG

Aquest curs acadèmic, el Consell Social de la Universitat de Lleida va posar en marxa els Premis Consell Social amb l'objectiu de promocionar la UdL potenciant els màsters i posant en valor la col·laboració entre les empreses i la universitat.

El passat divendres es van lliurar els premis als guardonats d’aquesta primera edició, entre els quals s'hi troba l’alumne del Grau en Enginyeria Mecànica de l’EPS, Oriol Revés Freixa, guardonat amb un dels premis Consell Social al  Millor Treball Final de Grau (TFG) d'estudiantat que continua cursant màster a la Universitat de Lleida, dotat amb 3.000€ .

L’Oriol Revés va presentar el seu TFG, Disseny i construcció d’un destapador mecànic de pots de confitura, dirigit pel professor de l’EPS Joan Roca, el passat 6 de setembre.

Premis Consell Social 2018 -Àrea de Comunicació/Oficina de Premsa UdL