L'estudiant de l'EPS, Oriol Liarte, guanya el concurs "Les idees es mouen" amb un projecte conjunt amb Adrià Mateo

12228101_10204770611977718_1760608033_o

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL

Nota de premsa Endesa / Fundación Universidad-Empresa

L'Oriol Liarte Torrelles i l'Adrià Mateo, alumnes del Màster en Enginyeria Industrial de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL), finalista del concurs "Les idees es mouen" organitzat per Endesa i la Fundació Universitat-Empresa que aquest mateix matí participava a la presentació pública davant d'experts ha aconseguit el primer premi  i per tant rebrà una remuneració econòmica de 3.000 euros i una beca d'iniciació professional en el programa STEP de la FUE, amb formació acadèmica i pràctiques pagades a Endesa.

CTmv9wXWoAA5oPj.jpg large

La idea finalista, Omni Surface, sorgeix del Projecte Fi de Grau del Grau en Enginyeria Mecànica, que en Oriol Liarte va presentar conjuntament amb el seu company Adrià Mateo, sota la direcció del professor del Joan I. Rosell.

CTnKkOtXIAAloap

En compliment de la Llei de Propietat Intel·lectual, podeu trobar el pdf d'aquesta notícia al Recull de Premsa de l'Oficina de Premsa de la UdL: http://www.udl.cat/serveis/oficina/Recull-de-Premsa.html