L'inici aquest curs del nou Grau de l'EPS en Disseny Digital i Tecnologies Creatives, en suspens a causa de la moció de censura al Govern central

El Consell General d'Universitats havia de donar el vistiplau final, tràmit imprescindible per incloure'l a la preinscripció

Paisatgisme de la UPC, Estudis de Gènere de la UAB, Història, Política i Economia, també de la UAB, i Disseny Digital i Tecnologies Creatives de la UdL, han estat les titulacions afectades

La nova titulació de l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL), el Grau en Disseny Digital i Tecnologies Creatives, de tres anys i amb quaranta places, ha estat una de les quatre titulacions que ha resultat afectada pel canvi del Govern central arran de la moció de censura.

Arran de la moció, el Govern del PP va anul·lar la comissió del Consell General d'Universitats de dilluns passat en què s'hi havia de donar el vistiplau final, tràmit imprescindible per incloure-la a la preinscripció, tot i que la Generalitat de Catalunya ja la va aprovar el desembre del 2017.

La UdL, malgrat tot, encara confia que el nou Executiu nomeni el secretari d'Universitats i aquest convoqui la comissió que encara podria aprovar-lo abans que finalitzi el període de preinscripció el dia 5 de juliol i per tant es podria oferir per aquest curs 2018-19.

Des de l’EPS us mantindrem informats sobre qualsevol nova noticia. Per qualsevol dubte restem a la vostra disposició a direccio@eps.udl.cat.

Us demanem disculpes per qualsevol molèstia que aquest fet, aliè a la Universitat de Lleida, us hagi pogut ocasionar.