Lliurament de l'Apple iPad Air 2 a en Guillermo Redondo Vahle, guanyador de la simulació de votació electrònica

IMG_9514

Amb l'objectiu de facilitar la participació de l'alumnat a les Eleccions dels seus representats en els Òrgans de Govern i Representació de la UdL es va realitzar una simulació prèvia, mitjançant la plataforma que ha desenvolupat el Grup de Recerca en Criptografia i Grafs de la UdL i l'empresa Scytl, en la que els estudiants havien d'elegir entre 4 models diferents de tauleta. Els resultats finals van donar com a tauleta guanyadora l'Apple iPad Air 2 16GB.

Així doncs, tots els alumnes de l'Escola que van participar en aquesta simulació de les eleccions van entrar en un sorteig d'una Apple Ipad Air 2 16GB que es va realitzar el passat 24 de novembre i en el que sortir guanyador  l'alumne Guillem Redondo Vahle, estudiant de 2n curs del Grau en Enginyeria Mecànica.

Ahir, el director de l'Escola Politècnica Superior, Francesc Giné,  va lliurar el premi.

IMG_9502