Lliurament de la Distinció Docent EPS "Joan Gimbert"

Presentación1

L'Escola Politècnica Superior vol fomentar la qualitat de la docència del seu professorat atorgant uns premis que permetin reconèixer la tasca docent realitzada i animin el professorat a seguir treballant en la millora de la qualitat de la docència.

Aquests premis porten el nom d'en Joan Gimbert, qui fou professor de l'EPS des de els seus inicis, i qui destacà per la seva dedicació a la docència i la innovació a l'aula per tal d'apropar les matemàtiques als seus alumne, i es preocupà especialment per mostrar-los les seves aplicacions en el camp de les enginyeries.

La comissió avaluadora es va reunir  per a resoldre l'atorgament d'acord a les bases aprovades en Junta d'Escola i van decidir nominar a aquesta Distinció els seguents tres professors de cada titulació:

Grau en Enginyeria Informàtica

Sr. Carlos Ansótegui

Sr. Ramon Béjar

Sr. Josep M. Miret

Grau en Arquitectura Tècnica

Sr. Jerôme Barrau

Sr. Josep Coll

Sr. Miquel A. Mateus

Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica
Sr. Jordi Casanovas

Sr. Francisco Clarià

Sra. Susana Maza

Grau en Enginyeria Mecànica

Sr. Francisco J. Bradineras

Sra. Ingrid Martorell

Sr. Gabriel S. Zsembinszhi

En la tercera edició dels Sopar EPS d'antics alumnes, professorat i PAS de l'Escola es va realitzar l'acte públic de lliurament de la Distinció Docent EPS "Joan Gimbert", així com de les tres Mencions, en reconeixement a la tasca docent realitzada pel professorat de l'Escola.

Els guardonats van ser:

- MENCIÓ A LA QUALITAT DOCENT PEL GRAU EN ENGINYERIA INFORMÀTICA AL SR. CARLOS ANSÓTEGUI

- MENCIÓ A LA QUALITAT DOCENT PEL GRAU EN ENGINYERIA MECÀNICA A LA SRA. ÍNGRID MARTORELL

DSC_1011_tn_tn

- MENCIÓ A LA QUALITAT DOCENT PEL GRAU EN ENGINYERIA ELECTRÒNICA INDUSTRIAL I AUTOMÀTICA AL SR. FRANCISCO CLARIÀ (va recollir el premi el Sr. Juan A. Garriga)

DSC_1019_tn_tn

I finalment,