Lliurament del Premi Consell Social UdL

Oriol Alàs, alumne del Màster en Enginyeria Informàtica ha estat un dels guardonats

658e0a01-94cb-44f8-accb-61643cf3dfcc
Oriol Alàs reben el premi de mans de la Sra. Rosa Eritja Casadellà, vocal del Consell Social de la UdL

El passat divendres 10 de desembre el Saló Víctor Siurana de l'Edifici del Rectorat va acollir l'acte de lliurament dels premis Consell Social de la Universitat de Lleida, curs 2020-21.

Pel que fa a l'EPS, el Premi Consell Social 2021 va ser pera en Oriol Alàs Cercós titulat en Enginyeria Informàtica i alumne del Màster en Enginyeria Informàtica pel seu treball final de grau, Implementació d'un sistema criptogràfic per l'enviament del consum en sistemes de comptadors intel·ligents, sota la direcció de Francesc Sebé Feixas i presentat el passat 15 de juliol.

Així mateix, en la modalitat de Compromís Empresarial amb la UdL i amb el desenvolupament del territori - categoria petita empresa, es va reconèixer la tasca de l'empresa Invelon Technologies - Intech 3D, fundada per l'antic alumne de l'escola, John Amin.

El Ple del Consell Social de 5 de novembre de 2021, en relació amb les propostes del jurat dels Premis Consell Social 2021 en la categoria millors treballs final de grau d’estudiants que continuen estudiant màster a la UdL, va decidir aprovar guanyadors els següents treballs: Premis Consell Social 2021.