Lliurament del Premi Enginy 2014 en el marc de la Festa de la Professió del CETILL

IMG_8320

En el marc de la Festa de la Professió, organitzada pel Col·legi d'Enginyers Tècnics Industrials de Lleida (CETILL) el passat dissabte 5 d'abril a la Sala Maria Rúbies de la Llotja de Lleida, es va realitzar l'acte de lliurament del Premi Enginy 2014, coorganitzat pel propi CETILL i l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida.

Juanjo González Toledano va rebre el Premi Enginy 2014 pel seu Treball Final de Carrera titulat "Disseny d'una instal·lació de climatització, mitjançant bomba de calor geotèrmica, per a un edifici d'oficines", dirigit per la Dra. Luisa F. Cabeza Fabra i premiat amb 2000 € en metàl·lic i 1 any de quota de col·legiació gratuïta al CETILL.

Així mateix la jornada va servir per donar la benvinguda als nous col·legiats, retre homenatge als col·legiats que complien 25 anys de col·legiació i presentar l'equip de la UdL Racing Engineering que participa al Projecte MotoStudent, consistent en la fabricació d'una Moto3 de competició.

Finalment l'acte va finalitzar amb un sopar, una conferència a càrrec d'en Daniel Gabarró sobre com viure els moments difícils positivament: Eines per fer-ho possible, i un ball de fi de festa.

Imatge_cat_22090

Premsa