Lliurament del Premi Enginy 2017

Acte emmarcat en el Dia de la Professió d’Enginyers Lleida

Al voltant de  220 persones es van aplegar el passat 9 de juny al Restaurant  La Boscana, per celebrar la Diada Professional  del Col·legi/Associació d’Enginyers Tècnics i Graduats Industrials de Lleida.

L’acte va ser el marc escollit per retre un merescut reconeixement als col·legiats veterans a qui se’ls atorgar els pins d'Or com a reconeixement als seus 50 anys de col·legiació (Llorenç Domingo Domingo, Emili López Olives, Inmaculada Miarnau Piñol i Jesús Fortunyo Sa); Així mateix, també es va donar la benvinguda als nous col·legiats i com ja és tradició.

També es va atorgar el Premi Enginy 2017 al millor projecte de final de Grau de la branca Industrial. En aquesta ocasió, el Premi Enginy 2017 va recaure en Adrià Domènech Casals, de l'Escola Politècnica de la UdL per un projecte d'un estudi mecànic d'un sistema fotovoltaic integrat en façana veneciana, realitzat sota la tutoria de professor Daniel Chemisana. El premiat va rebre  2.000 euros i un any de col·legiació gratuïta.