Lliurament dels diplomes als participants del Curs de Videojocs per a la inclusió social

Organitza't per les empreses Starloop Studios i Starshot Software, juntament amb el Programa Invulnerables que coordina Prosec, i amb el suport de l’EPS

DRlmP09W0AA0T5N
Els alumnes amb el seu diploma acreditatiu. FOTO: Prosec

El passat 6 de novembre, s'endegà un nou projecte social a la ciutat de Lleida: un Curs de videojocs per a la inclusió, organitza't per les empreses Starloop Studios i Starshot Software, juntament amb el Programa Invulnerables que coordina Prosec, i amb el suport de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida.

Quinze nois i noies d’entre 13 i 17 anys de la nostra ciutat van poder formar-se gratuïtament a l'Escola Politècnica Superior gràcies a aquesta iniciativa, amb la finalitat de despertar-los noves inquietuds cap al món de la programació i els videojocs que encarin el futur d'aquests joves al món de la programació, el qual té un índex d'inserció laboral molt alt. Es tracta de joves vulnerables en situació de risc social que han pogut endinsar-se en aquest món informàtic i despertar la seva vocació.

El curs s'ha desenvolupat fins al 20 de desembre i ahir, els sis nois i noies que el van finalitzar, van rebre els corresponents diplomes acreditatius.