Lliurament dels premis FotoMath 2013, concurs de fotografia matemàtica

DSC_2084

Ahir, 31 de març, a la planta primera de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida es va dur a terme l'acte de lliurament dels premis del concurs de fotografia matemàtica FotoMath 2013.

Així mateix es va inaugurar l'exposició de les fotografies participants en el concurs de fotografia matemàtica FotoMath 2013. Aquesta exposició restarà oberta al públic en general tot el mes d'abril.

En aquesta edició, la resolució del jurat format per Núria Conde, membre del grup de recerca Cell Signaling de la Universitat Pompeu Fabra, Maite Grau, professora de Matemàtiques a l'Escola Politècnica Superior, Ramon Gabriel, fotògraf professional de El Periódico de Catalunya i ànima de l'equip creatiu de l'estudi fotogràfic DeFoto i en Fernando Guirado, professor d'Arquitectura i Tecnologia de Computadors a l'Escola Politècnica Superior de la UdL,  ha estat la següent:

Premis

- Primer:  Circumferències tangents de Francesca Vasile. Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition - Segon: Moviment angular de Pau Izquierdo Sanchez-Fortún. GoPro Hero 3 Silver edition. - Tercer: Fibonacci tiende a infinito de Rubén Quejigo Gutiérrez. Càmera Olympus SZ-14. Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL Imatges Premsa 2 d'abril de 2014 diarisegre La Mañana