Llorenç Bover Pol guardonat amb el premi Consell Social UdL 2020

El Ple del Consell Social de 6 de novembre de 2020, en relació amb les propostes del jurat dels Premis Consell Social 2020 en la categoria millors treballs final de grau d’estudiants que continuen estudiant màster a la UdL, va decidir aprovar guanyadors els següents treballs: Premis Consell Social 2020.

Pel que fa a l'Escola Politècnica Superior ha estat guardonat:

• Premi Consell Social 2020 per a en Llorenç Bover Pol, titulat en Enginyeria Mecànica i alumne del Màster en Enginyeria Industrial pel seu treball Disseny d’un sistema potabilitzador d’aigua per rajos ultraviolats, sota la direcció de Jordi Casanovas.

Àrea de Comunicació - Oficina de premsa udL. El Consell Social premia de forma extraordinària l'Agència de Salut Pública per la gestió de la COVID-19