Luisa F. Cabeza participa a la reunió del grup III del IPCC a Vigo

cabeza2

Luisa F. Cabeza, catedràtica de la Universitat de Lleida (UdL) i directora del Grup de Recerca en Energia i Maquinaria Agroindustrial (GREA Innovació Concurrent) de l'Escola Politècnica Superior de la UdL, és un dels tretze científics espanyols que participaran aquesta setmana a Vigo en la reunió del grup III del Panell Intergovernamental del Canvi Climàtic (IPCC)

El grup III del IPCC està integrat per 281 experts de l'àmbit de l'economia i l'enginyeria, procedents de 56 països i dividits en 16 equips de treball. Aquests evaluaran les diferents opcions sobre la Mitigació del canvi climàtic. Després de dues primeres reunions a Corea del Sud i Nova Zelanda, es preveu que a Vigo els investigadors mostrin el primer borrador del cinquè informe que està previst que vegi la llum l'abril del 2014.

En concret, Luisa F. Cabeza va explicar que la seua comesa és estudiar el paper que poden jugar els edificis, en totes les seves etapes constructives, en el canvi climàtic.

Premsa

06 de novembre de 2012