Magda Valls i Fernando Guirado, al programa Diari de Nit Magazin per parlar de la FLL Lleida

El proper dissabte 16 de febrer arriba a Lleida la competició internacional de robòtica per excel·lència, la Fisrt Lego League que per vuitè any consecutiu, organitza l’Escola Politècnica Superior de la UdL. Una jornada que tindrà lloc al Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera i a l'edifici de l'EPS del Campus de Cappont de la Universitat de Lleida.

Es per això que avui Magda Valls, directora de l'EPS i Fernando Guirado, professor de l'escola i director de la FLL han assistit al programa Diari de Nit Magazin de Lleida TV per parlar-ne i animar a tothom a participar d'aquesta gran festa de la tecnologia i la robòtica!