Mariona Puigdemasa, guanyadora del Premi Enginy 2015

FJGP8135

En el marc de la Festa de la Professió, organitzada pel Col·legi d'Enginyers Tècnics Industrials de Lleida (CETILL) el passat divendres 25 d'abril a la Sala Maria Rúbies de la Llotja de Lleida, es va realitzar l'acte de lliurament del Premi Enginy 2015, coorganitzat pel propi CETILL i l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida.

Mariona Puigdemasa Nieto va rebre el Premi Enginy 2015 pel seu Treball Final de Carrera titulat "Caracterización de tumoraciones hepáticas mediante análisis de texturas ", dirigit pel Dr. Francisco Clarià Sancho i premiat amb 2000 € en metàl·lic i 1 any de quota de col·legiació gratuïta al CETILL.

FJGP8128

Així mateix la jornada va servir per donar la benvinguda als nous col·legiats, retre homenatge als col·legiats que complien 25 i 50 anys de col·legiació i una col·laboració solidària amb l'Institut de Recerca Biomèdica de Lleida (IRB)

Finalment l'acte va finalitzar amb un sopar, una conferència a càrrec d'en Contantino Montañés: "Enginyers i altres emprenedors. Nou escenari B2B", i un ball de fi de festa.

En compliment de la Llei de Propietat Intel·lectual, podeu trobar el pdf d'aquesta notícia al Recull de Premsa de l'Oficina de Premsa de la UdL: http://www.udl.cat/serveis/oficina/Recull-de-Premsa.html