Matrícula oberta a la Matèria Transversal EPS: "L'entorn professional de les enginyeres i els enginyers"

Matrícula oberta fins al 5 de març!

MTguillem Boira 21 (2)
Ponències MT. Curs 2020-21
L’objectiu de l’assignatura és contextualitzar l’activitat de l’enginyer en la nostra societat i analitzar els principals elements que l’envolten i condicionen –afavorint-lo o limitant-lo- l’exercici de la professió, tant en el sector públic com en l’àmbit privat, i des del nivell local fins a l’Europeu.

En cada sessió està prevista la presència d’un enginyer, que presentarà el seu full de ruta professional, i seguidament s’encetarà el debat al voltant dels reptes professionals en el seu sector. Els ponents permeten cobrir el ventall que va des dels professionals més joves recentment incorporats al mercat laboral, passant per aquells que ja tenen una experiència laboral més àmplia, fins als professionals sèniors que poden aportar una visió més consolidada i contrastada dels reptes dels enginyers en la societat actual.

Tanmateix es cobreixen els diferents sectors professionals següents:
  • Enginyeria i Administració Pública.
  • Enginyeria i sector privat
  • L’enginyer emprenedor.
  • Entorn Europeu i Internacional.

Crèdits: 1 ECTS

Adreçat a: Estudiants de totes les titulacions de grau d'enginyeria de la UdL i especialment als alumnes de l'EPS

Professorat: Guillem Boira Herreros - guillemboira@hotmail.com

Inici de classes: 08/03/2021 / Fi de les classes: 19/04/2021

Horari: dilluns de 19.00 a 20.00 hores

Aula: Sala de Graus EPS

Ponents:

• Sergi Marti Cosconera (Master Enginyer Industrial EPS-UdL)
    • COO & Founder | Recruitment en ISPROX CONSULTING "WORK SOLUTIONS"
  • Victor Mateu (Master Enginyer Informatic EPS-UdL)
    • Lead Cryptography Researcher at Technology Innovation Institute – Emirats Arabs Units.
  • Frederic Lorente (Arquitecte tècnic EPS-UdL)
    • Director en fl_estudi arquitectura tècnica
  • Nuria Carretero (Llicenciada UdL i Titulada pel MIT -Massachussetts Institute of Techonologya en Artificial Intelligence)
    • Customer Experience and Digital Delivery Portfolio Manager at Swiss Re – Zurich, Switzerland.
  • Sergi Callen (Enginyer Mecanic de Grau EPS-UdL i Master Enginyer Industrial UPC)
    • Vice President, Alternative Delivery at Atkins - Los Ángeles, California, Estados Unidos
  • Josep Ramon Freixanet Casas (Enginyer Informàtic UPC, Llicenciat Humanitats UOC i Master MBA Esade)
    • Chief Operating Officer (COO) at IDEADED S.L.
  • Javier Ventura-Traveset (Enginyer Telecomunicacions UPC, PhD “Cum Laudem” Space Engineering at Politecnico di Torino, i MSE Signal Processing at Princeton University)
    • ESA GNSS Senior Advisor & Advisor to the Director of ESAC at European Space Agency

Matrícula:

1) Estudiants que han de pagar la tarifa ordinària: automatrícula des de la Seu Electrònica de la UdL (Carpeta personal > Què puc pagar > Congressos i jornades > Pagament en línia)

2) Estudiants que tenen dret al descompte de Família Nombrosa: matrícula presencial a la Secretaria Acadèmica de l'EPS.

Avaluació: L'alumne haurà d'haver assistit com a mínim al 80% de les sessions.

Observacions:

• Aquest curs és obert als estudiants de totes les titulacions en enginyeria de la UdL.
  • Les classes seran dinàmiques i participatives, cada ponent utilitzarà el material més escaient per fer més comprensible la seva ponència.
  • Es lliurarà documentació a cada ponència, així com publicacions, articles i adreces d’Internet, etc.