Matrícula oberta als cursos de preparació prèvia per als alumnes de 1r curs

Aquests "cursos zero" se centren en assignatures concretes com ara matemàtiques, física o química

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL. A punt, els cursos de reforç per a alumnat de primer de l'ETSEA i l'EPS

Diari de Nit - Notícies - Lleida TV  27/07/2020

Del 0:20:52 al 0:23:10

DATES MATRÍCULA: del 7 al 14 de setembre

DATES REALITZACIÓ DEL CURSOS: del 15 al 23 de setembre

Tradicionalment l’Escola Politècnica Superior ofereix als seus nous alumnes de primer curs la possibilitat de cursar, abans de l’inici del curs universitari, una sèrie de “cursos zero” o cursos de preparació d’algunes assignatures concretes com ara matemàtiques, física o química. Són assignatures que, pel seu caràcter fonamental i transversal, es consideren imprescindibles per cursar assignatures posteriors més especialitzades.

Com sabem, aquest any a causa de la crisi sanitària derivada de la COVID-19 els alumnes de secundària i, especialment de 2n curs de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior han patit, malgrat l’esforç dels centres i el professorat, una forta readaptació de la docència que pot afectar a l’assoliment adequat de continguts i conceptes necessaris en la seva futura titulació universitària.

Així doncs, l’objectiu principal dels cursos zero és el de revisar i refrescar conceptes ja presentats en el Batxillerat i CF per tal d’igualar els nivells de coneixement en aquest àmbit i, per tant, garantir un seguiment adequat d’aquestes assignatures de primer curs de les titulacions de grau de l’Escola Politècnica Superior (EPS).

L’Escola Politècnica Superior ofereix els següents cursos zero, a Lleida i al campus Igualada:

Els cursos són de 25 hores i es realitzaran del 15 al 23 de setembre en horari de matí o de tarda (consultar la fitxa dels cursos). El curs de Física s'inicia el dilluns, 14 de setembre a la tarda.

La matrícula es realitzarà del 7 al 14 de setembre en format on-line o presencialment a la Secretaria Direcció EPS (consultar la fitxa dels cursos)