Membres de IAESTE Lleida participen a les AGO (Assemblea General Ordinària) de Catalunya i Espanya

20190928_101208
Un moment de la reunió de l'AGO Espanya

Dissabte 5 d'octubre va tenir lloc l'Assemblea General Ordinària (AGO) de IAESTE Catalunya, on els comitès locals i centres de la delegació de Catalunya es vam reunir per tal de debatre la campanya anual, fer un informe dels centres, presentar i aprovar els pressupostos i proposar canvis i millores per tal d'arribar a nous membres i ser més eficients amb noves propostes més obertes que faran treballar tots els comitès de manera més conjunta.

Així mateix, els passats 27, 28 i 29 de setembre, set membres de IAESTE LC Lleida (i una membre interna de Corea del Sud) també van assistir a l'AGO anual de IAESTE Espanya celebrada a Saragossa, on un centenar de membres dels diferents comitès espanyols van aprovar els pressupostos anuals, van aprovar canvis de reglament, van rebre els informes de grups de treball, etc.

A banda, també es van realitzar diversos tallers de formació. Dos d'aquests tallers, en concret el de jobraising i el de màrqueting, els van impartir alumnes de l'Escola Politècnica Superior (EPS): en Gerard Soldevila, estudiant d'Enginyeria Mecànica, i la Medea Cuellar, estudiant d'Arquitectura Tècnica i Edificació.