Molt interès de l'alumnat en la primera acció de l'EPS Company Corner amb Mahou-San Miguel

Ahir l'Escola Politècnica Superior iniciar una nova activitat: l'EPS Company Corner. Boosting professional skills.

EPS Company Corner és un espai, físic i temporal, per tal que les empreses i els estudiants es trobin i es coneguin i comparteixin informació respecte a oportunitats laborals, possibilitats de fer el TFG, TFM o Pràctiques a l'empresa, de cursar Formació Dual, si s'escau, etcètera.

Aquest dimecres 4 de desembre iniciàvem aquesta nova activitat amb la primera empresa que ens va voler visitar Mahou-San Miguel i va ser tot un èxit!

Antoni Abad i Sílvia Serrano, del departament de recursos humans de Mahou-San Miguel, la companyia cervesera líder a Espanya, van dur una mostra dels seus productes i la seixantena d'alumnes interessats van poder degustar algunes de les seves especialitats 0,0%, es van poder informar de les oportunitats laborals que ofereix l'empresa cervesera, les possibilitats de fer-hi el TFG/TFM o unes pràctiques remunerades en diferents departaments de la fàbrica a realitzar de febrer a maig amb opció de continuïtat després amb contracte eventuals i formació a l'empresa; també van poder deixar el Currículum Vitae, etcètera.

Ja hi ha altres empreses que han confirmat la seva presència en pròximes edicions d'EPS Company Corner (BonArea, IASO, Rigual, Vall Companys, Argal, ...) Podeu informar-vos de les empreses que visitaran l'EPS en el marc del Company Corner a l'apartat d'Agenda de la web de l'EPS.