Montse Lamana i José R. Rodríguez, estudiants de l'EPS, entre els millors esportistes universitaris de Catalunya

Dos estudiants de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida van ser protagonistes en l'acte de lliurament dels guardons als millors esportistes universitaris de Catalunya celebrat a Vic.

Montse Lamana i José Ramon Rodríguez, han estat 2 dels 6 estudiants de la UdL guardonats amb un dels 49 premis de millor esportista universitari de Catalunya.

[caption id="attachment_9325" align="alignnone" width="470" caption="Montse Lamana. Fila superior, tercera per l'esquerra"]voleyUdLcampiones-1024x741[/caption]

En els darrers campionats, la Montse Lamana, estudiant del Grau en Enginyeria Mecànica, es proclamà, defensant els colors de la UdL, campiona universitària de Catalunya de volei femení i sots-campiona de volei platja femení. Per la seva banda, en José Ramon Rodríguez, alumne del Grau en Enginyeria Informàtica, es proclamà campió universitari de Catalunya en la cursa de 10 quilòmetres.

[caption id="attachment_9324" align="alignnone" width="470" caption="José Ramon Rodríguez"]UdLcampiouniversitari-1024x770[/caption]

La Universitat de Lleida ha finalitzat els campionats d'esport universitari amb una meritòria cinquena posició en el medaller (15 d'or, 15 d'argent i 9 de bronze).

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL

Premsa