Beques Google Summer of Code: Ampliat el període de presentació de sol·licituds fins al 31 de març

S'amplia fins al 31 de març el període de presentació de projectes per a les prestigioses Beques per a estudiants universitaris de Google, Google Summer of Code que tenen com objectiu introduir als estudiants programadors en el món del programari lliure, pagant-los una beca estival. Més de 15.000 estudiants universitaris de 109 païssos han estat becats en els passats 15 anys i han estat mentoritzats per 200 organitzacions de programari lliure seleccionades d'arreu del món.

Des dels Laboratoris TIC del Parc Científic de Lleida i més concretament des del Liquid Galaxy LAB fa 9 anys que obtenen la confiança de Google per mentoritzar aquestes beques. En col.laboració propera amb l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida i altres universitats de tot el món, en aquest periode s'han pogut becar 39 estudiants, quelcom únic a Espanya, aconseguint pels estudiants recursos per més de 200.000 $, entre beques i altres.

[Google Summer of Code 2019]    [Google Summer of Code 2018]     [Google Summer of Code 2017]

[Google Summer of Code 2016]    [Google Summer of Code 2015]     [Google Summer of Code 2014

[Google Summer of Code 2013]

Per aplicar al projecte Liquid Galaxy i conèixer tots els procediments info aquí.

Estudiants, doneu-vos pressa si esteu interessats, el periode s'ha ampliat fins al 31 de març!

Google presenta el programa de beques d'estiu Google Summer of Code per 16 anys consecutius