La inscripció a la HackEPS 2018 es tanca amb 120 participants

patrocinadors hackeps18
Patrocinadors i col·laboradors de la hackEPS 2018

Podeu trobar tota la informació a la web de HackEPS 2018

Per segon any consecutiu l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) de la mà de LleidaHack, una associació d'alumnes de l'EPS creada especialment per aquest event, organitza la HACKEPS, una hackathon on el motor principal és el desenvolupament de programari. Els diferents equips hauran de desenvolupar un producte informàtic complet en el temps fixat. Un cop s'hagi esgotat el temps per a la codificació del projecte, els equips hauran de presentar el seu producte davant un jurat, que triarà la millor solució al problema plantejat.

Un cap de setmana d'activitat, que començarà el dissabte 17 de novembre al matí i finalitzarà el diumenge, 18 de novembre al migdia. Els participants podran participar tant de forma individual com en grup, fins a un màxim de 4 persones.

Les empreses i institucions col·laboradores de l'esdeveniment són: Bon Area, Semic, Stratesys, Xtrategics, Jet Brains, , INTECH3D, COEINF, COETIC, Alumni UdL, Domino's i Arfon Fruits.

Ens plau comunicar-vos que s'ha assolit la fantàstica xifra de 120 participants i que avui mateix es tanquen les inscripcions a la HackEPS 2018!

Finalment us recordem que podeu seguir l'actualitat de l'esdeveniment en aquesta mateixa web, a la web de HackEPS o bé a Twitter i Instagram (@hackeps) amb el hashtag .

Programa HackEPS 2018

Dissabte, 17 de novembre

08:30 - S'inicia el check-in.

10:30 - Finalitza el check-in (si algú ha d'arribar més tard, cap problema, però caldria avisar per correu per a tenir-ho en compte).

10:40 - Cerimònia d'obertura.

12:00 - Comença la hackathon!

14:00 - Hora de dinar.

20:30 - Hora de sopar.

Diumenge, 18 de novembre

01:00 - Snack-time.

08:00 - Esmorzar.

12:00 - S'acaba el temps de programació.

12:30 - Presentació de les solucions als tribunals.

13:30 - Lliurament de premis i cerimònia de clausura.

HackEPS 2017 (1a edició)