Oberta la convocatòria al Premi Enginyers al Millor TFM d'àmbit industrial

_DSC9519b
Fernando Robles López, guanyador del Premi Enginyers 2017-18

La Demarcació de Lleida del Col·legi Oficial d’Enginyers Industrials de Catalunya (COEIC) i l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) convoquen la 6a edició del Premi Enginyers al millor Treball de Fi de Màster (TFM) de la titulació d’Enginyeria Industrial.

Els objectius d'aquest premi són:

• Estimular la realització de projectes d'alt nivell.
  • Fomentar els valors indispensables per a l’excel·lència d’un projecte, com ara la qualitat, la innovació i la sostenibilitat.
  • Donar a conèixer els projectes i el nivell dels alumnes de l'EPS.
  • Reforçar els vincles i interacció de l'EPS i els seus estudiants amb les empreses de la ciutat i el seu entorn professional.

Poden participar en aquest Premi Enginyers del curs 2018-19 tots els estudiants d'Enginyeria Industrial de l'EPS de la UdL que hagin realitzat, presentat i aprovat el Treball de Fi de Màster durant el curs acadèmic 2019-20 i que el TFM que hagin realitzat no sigui confidencial. Cal que els candidats estiguin col·legiats al COEIC com a col·legiats de ple dret.

S’estableixen els següents premis:

• Un premi per al guanyador dotat amb 1.000 € i un paquet de formació per valor de 250 € vàlid per a qualsevol curs de formació que es realitzi a la demarcació de Lleida del Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya.
  • Un accèssit per al segon i tercer classificats consistent en un paquet de formació per valor de 250 € vàlid per a qualsevol curs de formació que es realitzi a la demarcació de Lleida del Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya.
  • TOTS els candidats tindran un any de Col·legiació gratuïta al Col·legi-Associació.

Us animeu? Envieu la vostra proposta, d'acord a les bases del Premi Enginyers al correu electrònic lleida@eic.cat