Oberta la convocatòria als Ajuts per la Promoció de l'Excel·lència als Màsters de l'EPS

Us informem que  s'ha obert la convocatòria dels Ajuts per la Promoció de l'Excel·lència als Màsters de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) per al curs 2021-22 d'acord amb la resolució de la Junta de Centre del 14 de juliol de 2017.

L’objectiu d’aquests ajuts és promoure la formació en Màsters oficials per aquells estudiants de l’Escola Politècnica Superior que hagin demostrat un millor rendiment acadèmic en els seus estudis de grau.

El curs acadèmic 2021-2022 es convoquen:

• Un ajut pel Màster en Enginyeria Informàtica pels titulats de la branca en Enginyeria Informàtica de l’EPS amb qualificació mitjana d’expedient superior o igual a 7.
  • Un ajut pel Màster en Enginyeria Informàtica per altres titulats del sistema universitari espanyol amb qualificació mitjana d’expedient superior o igual a 7.
  • Un ajut pel Màster en Enginyeria del Cuir pels titulats de la branca en Enginyeria Industrial de l’EPS amb qualificació mitjana d’expedient superior o igual a 7.
  • Un ajut pel Màster en Enginyeria del Cuir per altres titulats del sistema universitari espanyol amb qualificació mitjana d’expedient superior o igual a 7.
  • Tres ajuts pel Màster en Enginyeria Industrial pels titulats dels graus de la branca d’Enginyeria Industrial de l’EPS amb qualificació mitjana d’expedient superior o igual a 7. S’atorgarà un màxim d’un ajut per titulació de grau.
  • Un ajut pel Màster en Enginyeria Industrial per altres titulats del sistema universitari espanyol amb qualificació mitjana d’expedient superior o igual a 7.

La dotació econòmica serà la corresponent a la valoració econòmica de 30 ECTS d'acord al preu oficial del crèdit del màster corresponen.

El termini de la convocatòria finalitza el dia 30 de setembre de 2021.