Oberta la convocatòria de les Beques per la Promoció de l'Excel·lència de l'EPS

Lliurament de les Beques per la Promoció de l'Excel·lència, curs 2017-18

Us informem que  s'ha obert la convocatòria de les Beques per la Promoció de l'Excel·lència de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) per al curs 2018-19 d'acord amb la resolució de la Junta de Centre del 14 de juliol de 2017. En aquesta convocatòria podreu trobar les bases que hauran de regir la concessió de 3 ajuts per a la promoció per a la formació en els màsters oficials de l'Escola Politècnica Superior de la UdL.

L’EPS concedeix anualment tres beques d’excel·lència per a estudiants de grau que vulguin continuar cursant una titulació de màster a l’Escola: el Màster en Enginyeria Informàtica o bé, el Màster en Enginyeria Industrial.

L’objectiu d’aquests ajuts és el de promoure la formació en Màsters Oficials per aquells estudiants de l’EPS que hagin demostrat un millor rendiment acadèmic en els seus estudis de grau.

L’ajut consisteix en una beca per un valor igual al de 30 crèdits ECTS de màster, es a dir per un import de 1.235,10€ cadascuna.

El termini per prersentar-se a la convocatòria finalitza el dia 28 de setembre de 2018

.